2014. szeptember 2., kedd

Lopott pillantás

Haver pocsékul festesz. – Ashton megbökte Luke–ot. Luke elvigyorodott és visszalökte Ashton.
Foglalkozz a barátnőddel, mert unatkozik.
Ash rám nézett. Rám kacsintott. Mogorván meredtem rá.
that lip bite ;)
Jesszusom, ti mindketten elvagytok – megforgatta a szemeit, és elnevette magát.
Jenna rám nézett. Összevonta a szemöldökét, mire intettem, hogy ne kérdezzen semmit. Furcsa is lett volna, ha tényleg befogja a száját.
Várj lemaradtam valamiről? – Ashton hol ránk, hol Jennáékra nézett. Mindenki engem bámult.
Nem maradtál le semmiről – Luke felállt, mentve a helyzetet. Hálás lettem volna, ha épp nem miatta vagyok ebben a helyzetben. – Megyek, hozok valami innivalót.
Ha te mondod. Én is megyek. – Ashton felpattantan és fél karral átkarolta Luke vállát, majd felénk fordultak. – Mit kértek?
Calum felélénkült. Szerintem erre a percre várt egész este. Kinyújtotta a lábait, és mély gondolkodásba esett. Luke kifújta a levegőt, mintha sejtette volna, hogy Cal ezt fogja csinálni. Valószínűleg tudta is.
Nos? – érdeklődött Luke. – Eldöntötte az úr, vagy hagyjam a pi...
Jack–et – mondta gyorsan. És hátradőlt. – Luke ne beszélj a lányok előtt csúnyán...
Jennára és rám kacsintott. Ash most rám nézett. Beharaptam az alsó ajkam. Mit igyak? Vizet, vagy Colát?
Colát, nem fogsz megrészegedni, amíg nálunk vagy. Nekem is Colát – mondta Jenna kegyetlenül.
Rámeredtem. A két srác bólintott, elmentek.
– Nem lazíthat öcsém? – Fordult Jenna felé Cal. – Nem vagy az anyja.
Jenna komoran rám pillantott. Kiseperte a haját a szeméből és kifújta a levegőt. Nagyon pipának látszott.
Még szerencse. Hanem már két évig tartó büntetésben lenne, mert kilógott. Most sem kellene itt lennünk. Még a végén engem fognak felellőségre vonni!
Calum füttyentett, megfordult ültében.
Nem gondoltam, hogy még sem vagy jó kislány. Megleptél – nevetett. – Egyéb rosszaságok? Kölyökkutya rugdosás? Nyilvános pisilés? 
Felvonta a szemöldökét.
Nem csináltam házit – vigyorogtam rá. Michael pedig nevetni kezdett.
Hányszor lógtál ki? – Tért vissza a kényes témára Cal.
Nem válaszoltam. A rettegés a lebukástól, visszatért. Annyiszor meglógtam, és hazudtam, hogy bűntudat fogott el. Jenna rohadt sokat kockáztatott. A szülei azt hitték, hogy engem elengedtek szórakozni.
Ahányszor itt voltál, – kezdte Michael. – mindig kilógtál? 
Lassan bólintottam.

Ash és Luke a beszélgetés végére érkeztek vissza. Ashton megcsókolt, majd átnyújtotta a Colám. Luke odadobta Jennánk, majd Calum elé tolta az italt. Ő maga hátradőlt.
A beszélgetés számomra befejeződött. A témát lezártam a hallgatásommal.
Azt hittem, hogy Calum azért egyenesedett ki, mert inni akar. De nem nyúlt egyelőre a Jack után.
Tudtad Ash, hogy a csajod kilóg esténként. Milyen klassz már. Ha dugni akartok, akkor csak a kertbe kell mennetek.
Calum... – Ash megforgatta a szemeit. – Kanos vagy, vagy mi bajod? Menj és fűzz meg egy csajt. Ott van egy, rajta Luke jele. Szállj le rólunk.
Luke–ra néztem. Szenvtelenül bámult vissza. Calum Jenna felé fordult.
Szia, cica. Szép a cipőd. – kacsintott, és megnyalta az ajkát. – Dugunk?
Ez az én dumám – mérgelődött Michael.
Calum tovább szórakozott Jennával. Amit Jenna élvezett– a Jenna mellett ülő– Jim, már kevésbé.
Azért kérdezlek, mert te vagy az egyedüli facér csaj, két méteres körzetbe. Liv, bocs, de Ash nem örvendene. Nem vagy facér, tudom, de Ash nem ellenfél nekem. Tudod.
Ami azt illeti, én sem örülök– mondta Jim komoran. Calum arcán vigyor terült el. Nagyon jól tudta, hogy mire játszott. Le akarta buktatni Jimet. 
Mindenki Jim felé fordult, kivéve Asht.
Jössz bepakolni? – kérdezte Ash suttogva.
Megrántottam a vállam, amit igennek vett. Kihasználva a Jim okozta megdöbbenést felálltunk és leléptünk. Amikor megfordultam, csak Luke bámult utánunk.


Nem pakoltál be, amíg pisilni voltunk Jennával? – kérdeztem, de már az autónál voltunk.
Tisztán emlékszem, hogy Michael még fel is ajánlotta a segítségét, amit Ash el is fogadott.
Ami azt illeti igen, bepakoltam.
Megfordultam. Ashton ott állt a lámpa alatt és engem bámult. Rohadt ijesztő volt, ahogy nézett. Akkor miért jöttünk ide? Ha Luke–ról akar beszélni...
Akkor?
Kettesben akartam veled lenni – válaszolta. 
Nem tudom, hogy milyen arcot vághattam, mert Ash vigyorogni kezdett.
Ha Luke–ról van szó, akkor nincs miről beszélnünk.
Ashton mellém sétált.
Nem, nem akarok Luke–ról beszélni – suttogta, és az autónak döntött. – Most pillanatnyilag Luke az utolsó dolog, amire most gondolnék.
Ashton megcsókolt. Fokozatosan a motorháztetőre döntött. Próbáltam nem nekidőlni a hideg fémnek, így Ashton nyakába kapaszkodtam.
Nagyon úgy érzem, hogy nem akarok oda feküdni – szólaltam meg lihegve. – Hideg.
Ashton felegyenesedett. Ő is lihegett, akárcsak én.
Gyere – lesegített a motorháztetőről. – Aggódnom kellene Luke miatt?
Megráztam a fejem, és az autónak dőltem.
Néha furcsán viselkedik. Sőt sokszor, de jó srác – magyarázta. – Be akarsz ülni?
Bólintottam. Nem volt valami meleg. Anyunak, meg nehéz lett volna kimagyarázni a náthát, ha egészeste otthon filmeztünk Jennával...
Ashton kinyitotta az ajtót és beültünk.
Akarsz beszélni a vacsorán történtekről? – Ha már a Luke téma terítékre került, akkor ennek is itt a helye.
Ash megrázta a fejét.
Utálom, ha ezt csinálod. Miért nem mondod el? Én sem titkolok előled semmit. Kikészít a tudat, hogy valamit elhallgatsz, és nem tudok másra gondolni, minthogy ez a dolog eléggé befolyásolja a kapcsolatunk.
Ez most nem a megfelelő időpont, szerintem. Soha nem kértem, hogy oszd meg velem minden titkod.
Tudod mit. Igazad van. Befogom a szám. Nem is zavarlak.
Feltéptem az ajtót és sebes léptekkel elhagytam a parkolót. Végig vergődtem magam az emberáradaton, és leültem Jenna mellé. Épp Calummal vitatkoztak.
Mi az?
Jenna rám nézett. Meg mindenki más is.
Semmi. Mi lenne?
Mindenki visszafordult, és folytatta ott ahol abbahagyta. Luke még mindig engem nézett. Haragosan meredtem rá. Ő volt a hibás mindenért. 

Ki jön velem? – kérdezte Calum, amint kiléptünk a parkolóba. Michael felemelte a kezét.
Nagyszerű, hűséges Michaelito. Ash?
Calum az említett személyre nézett. Gondolom Jimmy és Luke együtt mennek, így Jenna is velük megy.
Én Luke–kal megyek – jelentettem ki. Luke–ra néztem. – Ha már te hoztál.
Én is – mondta Jenna, de evidens volt, hogy velem tart, elvégre náluk alszom.
Jimmy felsóhajtott, és Ash felé fordult.
Akkor gondolom te mész velük. Én megyek majd Michaelékkal – Jimmy már el is búcsúzott, nem hagyva esélyt a tiltakozásra. Jenna fájdalmasan szerelmetesen nézett utána. Azt hiszem, hogy most haragszik rám.
 Luke becsusszant a vezetőülésre, én meg mellé ültem. Így Jenna mellé kényszerült Ashton.
Ez bizarr – jelentette ki Jenna, amint becsukta Ashton maga mögött az ajtót. – Összevesztetek?
Nem – morogta Ashton.
Ez volt az első komolyabb összezördülésünk. Nem ismerte volna be a fenébe sem. 
Amint megjelent Jennáék háza, hála öntött el. Végre kiszállhatok ebből a nyomasztó légkörből.
Luke alig kapcsolta ki a fényszórót, én már a feljárón álltam. Vártam, hogy Jenna kikászálódjon. Nem tudom, hogy egyességet kötött hátul Ashtonnal, de Ash hamarabb kiszállt, mint a barátnőm.
Ash megfogta a könyököm. Maga felé fordított. Láttam, amint Luke rászól Jennára, hogy maradjon, bent.
Nézz rám – mondta. – Nézz ide, ha veled akarok beszélni.
Felemeltem a fejem. A szemébe néztem és tudtam, hogy most nekem annyi. Fele annyi idő alatt puhít meg, mint normál esetben tudna.
El fogom mondani. De nem most. 
Álltam a pillantását. És elkövettem a dühös farkasszem első hibáját. Ránéztem az ajkaira. Ash zöld jelnek vette és megcsókolt. Átkarolt a derekam. A nyaka köré fontam a karjaim. 
Ez rohadtul nem fair – suttogtam. – Kihasználod az adottságaid.
Ashton pedig kuncogni kezdett, és nekem támasztotta a homlokát.
Holnap találkozunk. Elviszlek egy normális randira. Amit végigcsókolózunk, és eszünk. Rendben?
Bólintottam. Ashton puszit nyomott az orrom hegyére.
Bepisilek. Hagyj már Luke. Minden happy, látod, nem? Nyálaznak meg minden. – Jenna kimászott az autóból. Előhúzta a kulcsait. Felnézett a táskájából. – Bocs, hogy megszakítom a nyálazást, de rohadtul kell pisilnem. Jössz be, Liv?
Ami nem kérdésnek hallatszott, hanem parancsnak. Jössz be, Liv! Bólintottam és elléptem Ash–től.
Holnap.
Biccentett. 

4 megjegyzés:

  1. Aaaaaa :3 mi a titka? :3 köviiit :3 hamar kár, hogy mèg egy hetet kell rá várni :( mind1 vároooom :D
    xoxoPITEEEEEEEE

    VálaszTörlés
  2. Kijelentem: Nekem Jenna a kedvenc szereplőm! :D (és persze Mr. Irwin... Awww <3)
    Kedden borzalmas óráim vannak >.< de CSAK EZÉRT A BLOGÉRT megéri felkelnem <3
    Puszillak Lana! :-*
    Üdv, Lishiza xx

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom h eddig nem írtam, de hát suli meg minden... és az is az oka h erre a részre nincsenek szavak.... NAGYON JÓ LETT ÉS GRATULÁLOK :) nagyon imádom a blogodat egyik kedvencem ♥ Egy kicsit irigyellek is :D
    Csak így tovább!! ja és annyira cukik Ashtonnal :33

    VálaszTörlés

látogatások