2014. augusztus 5., kedd

Takarodó

Köszönöm. – suttogtam Ashton–nak, ahogy visszacsúsztattam a telefont a zsebembe.
Nem akarom, hogy bajba kerülj – válaszolta, amint kisimította a szememből a hajam. – Elvégre milyen barát lennék, ha nem tenném meg a barátnőmért?
Lepettséggel, kevert öröm ült ki az arcomra.
Mármint...
Nehogy letagadd, hogy kimondtad! – vigyorogtam rá. – Ezt veszem a kapcsolatunk kezdetének.
Ashton kifújta a bent tartott levegőt.
Már rég elkezdődött Liv. Ez csak hivatalos. Így.

Az örömöm kissé letaglózta az a tény, hogy ha így kimondhatjuk a dolgot, akkor előbb utóbb Katy fülébe jut.
Voltam szíves megosztani ünneprontó módon a kételyeim, a barátommal.
Mármint nem akarom, hogy kint legyen bármilyen közösségi oldalon – ráncoltam a homlokom.
Nem is akartam kitenni – nevetett. – Hogy szedek fel rajongó lányokat, ha tudják, hogy barátnőm van?
Megforgattam a szemem.
Ashton, nem hinném, hogy őket ez visszatartaná.
A hangom szomorúan csengett, akaratom ellenére is Lily jutott eszembe.
Két perce nem vagy a barátnőm és már féltékeny és bizalmatlan vagy! – nevetett ki. Megragadta a kezem és maga után vonszolt.
Ahogy ismét beléptünk a Summernightba, olyan volt mintha visszahuppantam volna a valóságba. Nem tudom, hogy miért reménykedtem annyira abban, hogy Lily eltűnt. Mert tudtam, hogy ott lesz. Még annak ellenére is, hogy bocsánatot kért. Kicsit enyhített az oktalan gyűlöletemen, így simán utálatba csapott át. Amikor megérkeztünk két dolog is szemet szúrt.
Első: Lola kis híján Calum ölében ült és a társaság nagy része rettentő részeg volt, na meg, hogy Jimmy és Jenna között szikrázott a levegő. Megkönnyebbült szem párak szegeződtek ránk, ahogyan leültünk. Lola Calum fülébe sugdosott, Calum pedig fura hangokat kiadva nevetett. Szóval ők nem voltak józanok. Gyors terepszemléből kiderült, hogy Jinny– azaz Jenna meg Jimmy – és Michael volt csak józan. Sajnáltam Michaelt, amiért egyedül ücsörgött ennyi idiótával. Luke szégyentelenül csapta Tessának és Emily–nek a szelet. Lily homályos szemmel pislogott felénk. Amikor elért a tudatáig, hogy nézem, akkor integetni kezdett.
Hello!

Hello! – intettem vissza. Michael és Ashton gyors szemkommunikációt hajtottak végre.
Hol voltatok? – kérdezte Lily. – Csak nem egy kis hancur partira mentetek el? – kuncogott.
Nos, roppant nevetséges szituáció volt. Egy becsípett lány, viccesen rákérdez a távozásom okára, én meg reflexből le is szólhattam volna, de e helyett elpirultam és nagyon úgy festett, hogy nem kérdésnek szánta.
Calum és Luke pedig mintha szelektív hallásúak lettek volna, erre felkapták a fejüket.
Ashton! Te kis nőcsábász! Szerinted miért van négy lány? – vonta fel a szemöldökét Calum. – Michael ma játssza a józan életű köcsögöt. Szóval lehet választani Tessa vagy Liliann?
Michael a tenyerébe temette az arcát, én meg legszívesebben Calum képébe borítottam volna az asztalt.
Cal, nekem itt van, aki kell – felemelte összekulcsolt ujjaink. – Minden, amire vágytam.
A szívem vadul csapkodott a mellkasomba.
Akkor ezt vegyük annak, hogy ő az első csaj, akit felszedtél a banda óta? – kérdezte vigyorogva Luke. A pillantása összezavaró volt. Biztos voltam benne, hogy részeg, de cseppet sem tűnt annak.
Mondhatod így is.
Ashton hátradőlt, én meg megráztam Jenna felé a fejem.
Valaki cigit? – forgatta a fejét Calum, majd előhúzott egy csomaggal a zsebéből.
Cal... – kezdte Michael. – Nem is cigizel...
Cal felélénkült, mintha erre várt volna.
– Így van. Itt az ideje elkezdeni – mondta és rágyújtott. Átnyújtott Luke–nak is szállal, aki lazán el is fogadta.
Michaelito, és Ashtonito – Calum, a két említett elé tartotta a dobozt. – Szolgáljátok ki magatok.
Michael úgy tett mintha nem is hallotta volna a kérést, azonban Ashton először rám nézett.
Ne már! – hüledezett Luke. – Nehogy engedélyt kérj tőle Ash!
Nem kell – mondta Ashton rekedten, mivel kifejezéstelen arccal meredtem a csomagra.
Ez kész – fújta ki a füstöt Calum.
Vegyél, nem zavar – mondtam végül. Azonban Ashton nem vett.
Szóval te vagy az első bandacsaj... – szólalt meg ismét Calum. Kicsit félretolta Lolát, és ránk nézett. – Betehetünk akkor közösbe... – mondta vigyorogva és szívott egyet.
Ashton nevetve megcsóválta a fejét, de hallgatott.
Francokat – morogtam, mire Ashton odahajolt, és a fülembe suttogott.
Hagyd rá. Részeg, nincs miért ellenkezni.
Szóval így is tettem. A káromra viccek sültek el, a társaság pedig jól szórakozott. Jenna együttérzően pillantott rám, majd nevetett a cseszegetésemen. Szép kis barát. Duzzogva ültem egészen addig, amíg Jenna nem mondta, hogy "Ideje menni." Jimmy szomorúan felsóhajtott, én meg megkönnyebbültem. Jimmy felállt, hogy kikísérjen, akárcsak Ashton. Megragadta a kezem és az ujjait összefűzte az enyéimmel.
Szorosan Jinny páros után hagytuk el Summernightot. Ashton boldogan lóbálta közöttünk, amíg kiértünk.
Kicsit lemaradtunk.
Miért Calumot kérted meg, hogy jöjjek el az első koncertre? – kérdeztem hirtelen. Minden nap eszem bejutott, de soha nem akkor amikor Ashton is ott volt.
Ashton összevont szemöldökkel nézett rám.
Nem én kértem meg, Liv.
Összezavarodtam. Tehát Ashton nem is tudott róla. Egész végig azt hittem, hogy ő állt a háttérben, de tévedtem.
Szóval akkor ezért jöttél el... – mosolygott. – Azt hittem, hogy engem keresel.
Téged kerestelek! – csattantam fel.
Jinny páros hátra fordult. Minden oké, intettem, és visszafordultak.
Nem érdekel, hogy miért jöttél el akkor, csak azt tudom, hogy tartozom annak a seggfejnek – felemelte az összekulcsolt kezeink – ezért.

3 megjegyzés:

  1. Ahwww de édiii! Várom a kövit \(^3^)/

    VálaszTörlés
  2. Óóó, de cukik. Vicces rész volt. Részeg 5SOS a kedvencem. :D Várom a kövi részt! :) xx.

    VálaszTörlés
  3. ESZMÉLETLENÜL CUKIK ♥ KÖVIT!!!! *-*

    VálaszTörlés

látogatások