2014. augusztus 26., kedd

Baljós gondolatok

Köszönöm a megjegyzéseket, és a pipákat. A történetet igyekszem befejezni szeptember 15 -ig. A részek gyakrabban lesznek, amint befejeztem az előre írást. 
Lana xx


Egy hétig nem aludtam rendesen. Addig szőttem a gondolataim, hogy már biztos voltam benne, hogy Katy felelős Ashton viselkedéséért. Tényleg próbáltam nem gondolni erre, mert Ashton megígérte, hogy elmondja. Csak nem tudom, hogy addig kibírom–e élve. A telefonommal babráltam.
Talán Jenna tud segíteni!
Oh, nocsak, eszedbe jutottam hős szerelmes? – Jenna hangjába neheztelés vegyült. Teljes mértékben megértettem a dühét.
Sajnálom, de mostanában sok dolog történt. Felhívhattalak volna. Beteg voltál? Írtam üzenetet. Gondolom nem vetted észre.
Jenna a héten hiányzott.
Semmi gáz, Liv. Ismerem az érzést, de azért elvárná az ember, hogy pár nap után keresd. Elkaptam egy kis színlelt nyavalyát.
Csak nem a fizika doga miatt? – nevettem.
Dehogy! – vágta rá. – Na mesélj.
Elmeséltem, mindent. Az orrnyergem masszíroztam, Jenna még nem szólalt meg, szinte hallottam, ahogy a gondolatai tolongnak.
Mit gondolsz, hogy Katy valamit mondott neki?
Nem tudom Jenna. Tényleg nem. Ashton nem hajlandó erről beszélni. Katyt pedig nem kérdezhetem meg.
Az ablakomhoz sétáltam. A gondolataimba mélyedve bámultam az utcát.
Nekem ez gyanús. Szerintem Ashton ismerte Katyt, még a vacsora előtt. Nem akarom elrontani a kedved, de szerintem itt valami történt.
Lehunytam a szemem. Én is gondoltam rá, de kimondva egy másik ember által, egyszerűen nevetségesnek tűnt.
Nevetséges vagyok – sóhajtottam. – Beszélek Ashtonnal, nem fogom a kapcsolatunk egy hülye képzelgésre bízni.

A hétvégén ismét fellépésük volt a fiúknak, azonban nem a Summernight–ban. Valójában nem akartam elmenni, de Jenna addig nyűgölt, amíg igent mondtam. Szerintem Jim-nek köze volt Jenna kívánságának. 

Ashton szólt, hogy Luke utánunk jön. Nem voltam feldobva az ötlettől. Jenna izgatottan pattant fel, amint egy autó elhúzott a ház előtt. Mindannyiszor csüggedten ült vissza a kanapéra. Végül már a szeme sem rebbent, amikor újabb autók húztak el.
Luke mindig késik. – Jenna nem volt ettől boldogabb, sőt egyre mérgesebb volt. Felpattant és elvette az asztalon levő telefonom.
Megtudhatnám, hogy mire kell neked?
Jenna csak elvigyorodott. Feloldotta és vadul tapogatta a képernyőt.
Meglátod.
A füléhez emelte a telefonom. Megnyalta az ajkait.
Luke? Hol a francba vagy? Elkésel a saját bandád fellépésről! Nem rohadtul nem Liv, vagyok. – Jenna  egyre jobban kiadta magából a frusztrációját. Körbesétált a szobában, és folyamatosan mondott.
Ekkor kopogtak. Jennára néztem. Válaszul megvont a vállát.
Ide figyelj, nekem ne mondd, hogy hallgassak! – Jenna ismét elmerült a veszekedésbe.
Így elmentem ajtót nyitni. Reménykedtem, hogy Ashton áll az ajtóban. Szokása volt Luke–ra, vagy Calumra bízni a fuvart, de az esetek nagy részében mindig ő jött, hogy meglepjen.
Amikor kitártam Luke állt ott. A telefonját elnémította, Jenna hablatyolása pedig kihallatszott a szobából. Áh, szóval Luke ezért ilyen nyugodt. Felét sem hallotta annak, amit Jenna a fejéhez vágott.
Liv, legalább csinálj úgy, mintha életed legjobb élménye lenne, hogy én, szállítlak titeket a koncert helyszínére. – Vigyorgott, a fény megcsillant a piercingjén.
Megforgattam a szemem. Kinek mi az élete nagy élménye…
Luke ez, nem koncert. Egy fellépés. Csak ennyi.
Azt hiszem, hogy Ashton nem fog örülni annak, hogy itt hagylak. De hamar megbocsájt, kap egy dobverőt, vagy egy burgert. Viszlát.
Sarkon fordult és ráérősen visszasétált az autójához. Néztem, odaér.
Luke, várj! – Megállt. Szinte láttam magam előtt a vigyorát. Megfordult. A szájához emelte a telefont. Engem nézett, amikor ezt mondta:
Van két perced kitolni a segged Jenna. Liv már a kocsiban van.
Mély levegőt vettem. Kiléptem a házból.
Feszengtem, amint Luke-hoz sétáltam. Még simán sétálni is elfelejtettem, csak mert Luke gúnyos mosollyal kísért végig.
Tanácstalanul álltam meg a kocsi mellett. Nem akartam Luke mellett ülni, ez nyilván való volt. Kényelmetlenül éreztem magam a társaságában, és nem akartam, hogy zavarba hozzon. A hátsó ülésen Jimmy kuksolt. Amint észrevett intett, de a pillantása elsiklott mögöttem.
 Hátra fordultam és láttam, hogy Jenna mérgesen trappol ki a házukból. Bezárta maga mögött az ajtót.
Luke vigyorogva figyelte, ahogy közeledik, akárcsak engem. Az volt az érzésem, hogy Luke mindenkivel flörtöl, csak én éreztem kényelmetlennek ezeket az ártatlan flörtöket.
Jenna, hová ülsz? – kérdeztem, de Jenna Luke–ra meredt.
Ne vigyorogj. Nem ülök a seggfej mellé. Oh, szia Jimmy!
Jenna már a hátsó ülésen trécselt Jimmyvel. Így kényszerültem az anyósülésre.


Az út hosszabb volt, mint azt gondoltuk. Egy órát utaztunk. Jenna kérdései, és Jim válaszai betöltötték az autót. Én a sötétben elrohanó fákat bámultam.
Kattints a képre a teljes mérethez! Elkéstünk? – Jenna kidugta a fejét a két ülés között és Luke–ra nézett.
Luke a kormányra fonta az ujjait és bevette a kanyart.
Nem, dehogy. Még van egy teljes óra, az egész kezdetéig. – Hátrafordult és vadul elvigyorodott. – Tudtam, hogy soha nem készülnél el, ha később megyek utánatok.
Jenna összevonta a szemöldökét.
Utállak, Luke Hemmings!
Luke felnevetett. Rám nézett pimaszul vigyorogva. Álltam a nézését.
Luke meghalunk, ha Oliviát bámulod. – Jimmy figyelmeztetésére Luke az útra szegezte a szemeit. Jenna arcán fellelhető volt a zavar, de nem törődtem vele. Luke többet nem nézett felém az úton.


Jimmy könyörgött Jennának.
Kérlek, nem mehettek be egyszerre Liv–vel. Várnotok kell a sorban. – Jim minden erejét a meggyőzésbe fektette. – Engem ismer a srác, és bejutunk soron kívül.
Jenna már szinte meggyőzöttnek látszott, de makacsul állt továbbra is mellettem.
És mi lesz Liv–vel? – Biccentett felém. – Ő hogy jut be?
Velem.
Luke a kezébe vette a gitárját. A fekete védőtokra rá volt írva a neve. Luke Hemmings. Tetszett a betűtípusa.
És  rock sztár, mégis mit fog Ashton szólni? – Jenna dühösen meredt Luke–ra. A kezét csípőre tette. Támadó állás.
Luke felvonta a szemöldökét. Legalább én is annyira zavart voltam, mint ők.
Mégis mire célzol?
Jenna lemondóan megrázta a fejét. Intett Jimmynek, beadva a derekát.
Mindegy. Bent találkozunk Liv.
Elmentek és kettesben hagytak Luke–kal. Azért kicsit nagyobb ellenállásra számítottam Jennától. Luke–ra néztem.
Menjünk, mert még a végén tényleg igaza lesz Jennának. – Luke biccentett és elindultunk.
A sor mellett haladtunk. A sorban ácsorgók többsége tudomást sem vett rólunk. Látták, hogy Luke–nál hangszer van, és senki nem panaszkodott, hogy eléjük vágunk.
Oh, Luke! – A bejáratnál álló srác épp karszalagot tett egy lány kezére. A lány meglepetten megfordult.
Luke? – A szeme tágra nyílt, és felfedeztem benne a rajongás halvány szikráját.
Luke a lányra nézett, és mosolygott. Áh, lövése sincs, hogy ki. A gondolat, hogy Luke zavarba jöhet felvidított.
Mit vigyorogsz? – Nézett rám. Én meg szélesebb vigyorra húztam a szám.
Kérhetek egy autogrammot? – A Lány ismét magára hívta Luke figyelmét.
Luke megvonta a vállát és a hátára akasztotta a gitártokot.
Persze.
A lány előrántott egy filcet a táskájából. Fogalmam sincs, hogy manapság mi a trend, de ez akkor is furcsa volt.
Azt hittem, hogy Luke fog zavarba jönni, amikor a lány a mellére kéri az autogrammot. De valójában én voltam zavarban.
Ezt nem mondod komolyan! – Akaratlanul hitetlenkedtem, mire a lány, - és Luke, aki épp centikre volt a dekorálandó területtől-, felnéztek rám.
A barátnőd? – A lány Luke–ra nézett. 
Jesszusom, sértegettem én őt?
Nem, szerencsére – válaszolta, és gyorsan dedikált. A lány utolsó pillantást vetett rám.
Akkor miért viselkedik úgy? – Elment popó riszálva.
Luke ismét a kezébe vette a gitárját, és a srác felé tartotta a karját. A srác egy fekete szalagot tett rá, ami eltért a lányétól. Az övé zöld volt.
Épp azon tanakodtam, hogy vajon mitől jobb a fekete, mint a zöld. Ingyen pia? Belépés a backstage-be? VIP részleg?
A barátnődnek is fekete legyen, Luke? – A srác élvezte, hogy engem zavarba hozhat, és Luke–ot meg bosszantja. – Szia, édes! Ha Luke nem tart rád igényt, akkor én igen.
Rámeredtem. Tényleg ajánlatot tett?
Ashton barátnője, és nem hinném, hogy jó néven venné, ha ajánlatot tennél neki. – Mondta Luke higgadtan. A srác a csuklómra ragasztott egy fekete karszalagot. Luke bevárt és végre beléphettünk. A tömeget elkerültük, a fal mellett haladtunk. Kellemes zene szólt a hangszórókból, betöltötte az egész nyitott helyet. Szemeimmel folyamatosan Ashtont kerestem.
Figyelj, én nem akartalak megsérteni – szólalt meg Luke, de nem tudta befejezni, mert észrevettem Ashtont. Luke–ot magára hagyva Ash nyakába borultam.
Oh, valakinek csak nem hiányoztam? – Nevetett és a derekamra fonta a karját. Luke elsétált mellettünk, amint elhagyott, rám nézett, és szólásra nyitotta a száját. Majd megrázta a fejét. Örültem, hogy végre láthatom Ashtont.

4 megjegyzés:

  1. Uhhh Luke-nak tetszik Liv!! *.* Igaz?? Hemmo de huncut vagy. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből :D
    Nagyon tetszett <3
    Izgatottan várom a következőt! <3

    Puszillak Lana! :-*

    Üdv: Lizi

    VálaszTörlés
  2. Nee már most tényleg tetszik Luke-nak Liv??
    Jó lenne ha Ash féltékenykedne!!!
    :):)
    Siess a kövivel! :)

    xx. Mar!ka

    VálaszTörlés
  3. de cuki Luke-nak tetszik Liv! és Ash tuti féltékenykedni fog!!! :D Katy és Laur meg lehet h legjobb barátnők voltak/vannak.

    NAGGGGGGGGYON VÁROM A KÖVI RÉSZT!! ♥

    VálaszTörlés
  4. Azta. Luke! Liv Ashton-é. :D Úristen mik lesznek itt. Jó rész lett. :) xx.

    VálaszTörlés

látogatások